اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

ژاوی و بارسلونا مهاجم ندارند| دغدغه مربی کاتالان‌ها

  • کد خبر: ۹۳۱۲۸
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
ژاوی و بارسلونا مهاجم ندارند| دغدغه مربی کاتالان‌ها
عملکرد بارسا بهتر شده، اما مشکل گل‌زنی این تیم هنوز رفع نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی بارسلونا، در تلاش است تا این تیم را به مسیر درست هدایت کند. عملکرد بارسا در روز‌های اخیر بهبود پیدا کرده و سطح بازی این تیم در بسیاری از ابعاد رشد شایان‌توجهی داشته است، اما آن‌ها هنوز با کمبود گل زده مواجه هستند و همین ضعف در خط حمله باعث شده است که بارسا نتواند در بازی برابر سویا به پیروزی برسد. غیبت دیپای باعث شده که این نقص در خط حمله بیش از‌پیش به نظر برسد و این در‌حالی است که این مهاجم هلندی نیز عملکرد متقاعدکننده‌ای در ترکیب این تیم نداشته، اما درهر‌حال توانسته است آماری بهتر از دیگرا‌ن را به ثبت برساند.

ژاوی می‌داند که این تیم با کمبود شوت به‌سمت چهارچوب حریف مواجه است و به نظر می‌رسید که پیام مربی بارسا در سویل واضح بود: بدون پاس‌کاری اضافه، توپ را به مناطقی برسانید که گزینه‌ای جز شوت زدن وجود نداشته باشد. بارسا در دیدار مقابل سویا بیشترین تعداد شوت را در طول این فصل به ثبت رساند و توانست ۲۳ شوت به‌سمت دروازه حریف بزند. با توجه به خداحافظی آگوئرو از دنیای فوتبال، دوری فاتی و برایثویت از میادین و مصدومیت دیپای، دی‌یونگ تنها‌گزینه بارسا برای خط حمله به حساب می‌آید؛ اما عملکرد این بازیکن هلندی چندان درخشان نبوده و با انتظاری که بارسا از یک بازیکن شماره ۹ دارد، فاصله زیادی داشته است.

در‌واقع همین موضوع باعث شده است که ژاوی بار دیگر به کمک‌گرفتن از بازیکنان جوان این باشگاه روی بیاورد و این‌بار فران ژوتگلا را وارد فهرست و ترکیب تیم اول کند. این مهاجم کاتالان در ۲ بازی اخیر در ترکیب ثابت قرار گرفته و موفق شده است در یکی از آن‌ها گل‌زنی کند. انتظار می‌رود که پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی به این مشکل بارسا پایان دهد. نام‌هایی، چون فران تورس و ادینسون کاوانی در هفته‌های اخیر مطرح شده است که می‌تواند کمک بسیاری برای بارسا باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->